Voor wie? | Voor managers, werkzaam in profit of non-profit organisaties, die medewerkers aansturen welke voor een groot deel van hun dagelijkse werkzaamheden afhankelijk zijn van ICT toepassingen. |
Wat is het? | Je zult maar manager zijn van medewerkers die afhankelijk zijn van ICT!
Herkent u het volgende? Als manager wordt u dagelijks geconfronteerd met de “slechte ICT dienstverlening” in uw organisatie. Uw medewerker heeft de storing al dagen geleden bij de helpdesk gemeld en er is nog steeds geen oplossing geboden. Bij het bedrijfsmanagement klaagt iedereen over ICT maar verandering, ho maar. Irritatie, tijdverdrijf, negatieve energie daar wilt u niet mee bezig zijn. En bovendien drukken de ICT kosten behoorlijk op uw budget. De voor de hand liggende ICT oplossingen zelf kopen wordt niet toegestaan. En wat u uiteindelijk krijgt doet nog niet de helft van wat het zou moeten doen. Maar hoe zit dat nu eigenlijk? Onwil of onkunde. En van wie dan? En daarnaast de vraag: in hoeverre ken je alle ins en outs? Kortom, welke kennis heeft u nodig om de gewenste dienstverlening van ICT effectief te beïnvloeden? Deze training helpt u te begrijpen hoe de ICT dienstverlening in elkaar steekt. Hiermee bent u als manager in staat om tot betere afspraken te komen over ICT en vergroot u de effectiviteit van uw afdeling. Bovendien weet u op welke wijze u voortaan de ICT-oplossing krijgt die u echt nodig hebt én op het tijdstip dat u het nodig hebt. De training is ontwikkeld en wordt gegeven in nauwe samenwerking met Saxion Hogescholen (Enschede en Deventer) |
Resultaat? |
|
Programma onderdelen? |
|
Trainer? | Uw trainers zijn Rolf Oostra en Jan Wijnand Hoek en Martin Stevense. |
Vorm en duur? | Training: 3 dagen. |
Investering? | Vraag naar onze incompany prijzen |