“Met een achtergrond als functioneel systeemanalist ben ik commercieel verantwoordelijk geweest voor diverse business development projecten bij multinationals als ICL, Burroughs en Ramtek. Hierna heb ik mij gespecialiseerd, als zelfstandig consultant in crisismanagement voor B2B bedrijven. Hierbij heb ik steeds een bijzondere belangstelling gehad voor uitdagingen op het snijvlak tussen productie en marketing. In deze functie heb ik in 10 jaar tijd een 14-tal projecten succesvol kunnen afronden.

Sinds november 1998 ben ik de trotse eigenaar van Drukkerij Skyline Asten BV, een zeer moderne, financieel onafhankelijke en succesvolle drukkerij, met een schitterende portfolio waarin zowel nationale als internationale bedrijven prijken. Door hard, maar vooral slim te werken, met een team van betrokken en vakbekwame mensen, hebben we een succesvolle propositie kunnen ontwikkelen die aantoonbaar bijdraagt aan de doelstellingen van onze klanten.

SalesExpert

In 2003 ben ik met een aantal mensen, waaronder Ben Mastboom een vakblad gestart voor de SalesManagement Association (SMA). Het blad heeft de ambitie om naast de leden van de SMA een platform te vormen voor commerciële beslissers in Nederland. Vandaag de dag is het veruit het grootste commerciële platform in Nederland. Onze missie is om in elk nummer aantoonbaar bij te dragen aan het succes van alle betrokkenen, zowel lezers, auteurs als adverteerders.

Mensen

In de tijd die ik nog over schijn te houden ben ik gefascineerd door mensen. Ze zullen me nooit vervelen, altijd blijven verbazen en soms ontroeren. Mijn persoonlijk motto : “Een leven lang leren” geef ik vorm door middel van mijn activiteiten voor – en lidmaatschap van het bestuur van de Sales Management Association (SMA). In het kader van mijn verantwoordelijkheid als maatschappelijk ondernemer draag ik, als bestuurslid, bij aan het verder vormgeven van sales- en accountmanagement als een volwassen professie.”